loading...
خاطرات خشمل مادوتا
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ali در تاریخ 1391/10/10 و 18:50 دقیقه ارسال شده است

راحت میشه تشخیص داد
چون علامت موس خودم روشن تر از بقیه هست
پاسخ : ینی یه ذره هم گیج نشدی؟؟؟؟?شکلک

این نظر توسط نرگس در تاریخ 1391/10/07 و 18:27 دقیقه ارسال شده است

منم پیداش کردم جایزه نمیدی؟به افتخارمشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : اورین دخمل باهوششکلکجایزه چی میخوای؟شکلک

این نظر توسط شاهين خفن در تاریخ 1391/10/03 و 20:55 دقیقه ارسال شده است

باورت بشود یا نـــــــــــه
روزی می رســــد که دلت برای هیچکسی به انـــــــــدازه من
تنگ نخواهــــــــــــد شد......
برای نگاه کردنم...برای اذیت کردنم... خنــــــــــــــــدیدنم
برای تمامی لحظـــــــــاتی که در کنـــــــار من داشتی...
روزی خواهــــــد رسید که درحســــــرت تکرار دوباره من خواهــــــی بود...
میــــــدانم روزی دیگر نیستم...وهیچکس تکــــــــرار من نخواهـــــد شد.
بزار من بميرم اونوقت قدر منو ميفهمي سركار خانم ستاره.
پاسخ : چرا بمیری کاکو؟شکلک
پاسخ : اگه مردی دورازججونت گوشیت به من برسه نصف شب زنگ بزنم خونه ی مردم مردم ازاری کنمشکلک

این نظر توسط راحی در تاریخ 1391/10/03 و 13:10 دقیقه ارسال شده است

سلام گلم ممنون که بم سر زدی
اره من تونسم موسو پیدا کنمشکلکشکلک
پاسخ : اورین توباهوشی خاهششکلک

این نظر توسط شاهين خفن در تاریخ 1391/10/01 و 19:37 دقیقه ارسال شده است

اينم حرفيه.
خواهر مني ديگه هوشت به من رفته.شکلک
پاسخ : زپلشکشکلک

این نظر توسط صدف در تاریخ 1391/10/01 و 19:14 دقیقه ارسال شده است

ممنون دوستای عزیز وب خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی قشنگی دارین بازم بیاین
پاسخ : خاهش چشم حتماشکلک

این نظر توسط شاهين خفن در تاریخ 1391/10/01 و 16:26 دقیقه ارسال شده است

آدم عاقل خو كد موسو بردار
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : باوشهشکلک

این نظر توسط خروس جنگی در تاریخ 1391/10/01 و 14:27 دقیقه ارسال شده است

باحال بود.ولی راحت تونستم پیدا کنم به خاطر این کد موسه شکلک
پاسخ : اورین منم همینطورشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظرشما این وبلاگ چجوریه؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 44
  • بازدید سال : 209
  • بازدید کلی : 712
  • کدهای اختصاصی
    دریافت کد پیغام خوش آمدگویی

    دریافت کد پیغام خوش آمدگویی


    قالب وبلاگ


    قالب وبلاگ


    قالب وبلاگ


    قالب وبلاگ


    قالب وبلاگ


    قالب وبلاگ


    قالب وبلاگ

    دریافت کد خداحافظی

    دریافت کد خداحافظی

    دریافت همین آهنگ

    قالب وبلاگ

    کد های بارشی میس سآنتــے مآنتآل

    Digital Clock - Status Bar